Skip to content (Press Enter)
- Zadatek nie podlega zwrotowi, gdy usługa nie może być wykonana z przyczyn leżących po stronie klienta (np. zmiana terminu wykonania usługi, zmniejszenie wesela czy rezygnacja ze ślubu).
- Zmiana terminu na inny dostępny u usługodawcy wiąże się z. z koniecznością wpłaty kolejnego zadatku.
- Zadatek jest zwracany w wysokości wpłaconej kwoty, gdy:
- niewykonanie usługi przez Wykonawcę następuje z powodów od niego niezależnych (np. prawny zakaz prowadzenia działalności fryzjerskiej, zakaz przemieszczania się);
- gdy żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności (np. nieszczęśliwy wypadek wymagający hospitalizacji, śmierć).
- Zwrot dwukrotności zadatku jest możliwy gdy niewykonanie usługi następuje z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zadatek może zostać zwrócony jeśli zrezygnujesz z usługi do 14 dni od jego wpłaty.